၂၀၀၉ ခုႏွစ္ကတည္းက ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ ျပပြဲေတြမွာ ဝင္ေရာက္ျပသ ေနတဲ့ ဂ်ာမနီ BMW ရဲ ႔ i8 ျပိဳင္ကားကို အမွန္တကယ္ ေစ်းကြက္ ျဖန္႔ခ်ိေတာ့ မွာ ျဖစ္ပါတယ္။
Gasoline အင္ဂ်င္နဲ႔ လွ်ပ္စစ္ေမာ္တာေမာင္း ဘက္ထရီ ကို ေပါင္းစပ္ေပး ထားတဲ့ ေပါင္းစပ္ေပးထားတဲ့ ဟိုင္းဘရစ္ကား ျဖစ္ပါတယ္။ တစ္နာရီ ၁၆၀ မိုင္ ဝန္းက်င္အထိ top speed ရွိပါတယ္။ ဘက္ထရီနဲ႔ လည္း သီးသန္႔ အသံုးျပဳေမာင္းႏွင္ႏိုင္ျပီး၊ Gasoline သီးသန္႔၊ ႏွစ္မ်ိဳးေပါင္း အေျခအေန အစရွိသျဖင့္ Mode အမ်ိဳးမ်ိဳးေျပာင္း ေမာင္းႏွင္ ႏိုင္ပါတယ္။ ဘက္ထရီရဲ ႔ျမင္းေကာင္ေရအား ထုတ္လုပ္မွုက ၁၃၁ ရွိျပီး ေလာင္စာအင္ဂ်င္က ၂၂၃ ရွိပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ႏွစ္ခုေပါင္းလိုက္ရင္ ပါဝါျပင္းတဲ့ ျပိဳင္ကားပဲ ျဖစ္ပါ တယ္။ ဆီစားႏွုန္းက မိုင္ ၁၀၀ နီးနီးကို ၁ ဂါလံသာ ရွိပါတယ္။ ဆီစား အလြန္ သက္သာတဲ့ကားလည္း ျဖစ္ပါတယ္။
ကားရဲ ႔အေလးခ်ိန္ေပါင္ ေပါင္ ၃၆၀၀ ရွိပါတယ္။ ခရိုမီယံ၊အလူမီနီယံ၊ ကာဘြန္ ဖိုက္ဘာ အခ်ိဳးခ်ေပါင္းစပ္ေပးထားျပီး လိပ္ျပာေတာင္ပံ လိ႔ုေခၚတဲ့ အေပၚပင့္ တံခါးေပါက္နဲ႔ စတိုင္က် လွပေနတာကို ျမင္ေတြ႔ ရပါတယ္။ အမိုးပြင့္ Roadster နဲ႔ ျပိဳင္ကား coupe ဆုိျပီး ႏွစ္မ်ိဳး ထုတ္လုပ္ထား ပါတယ္။ ႏွစ္ေယာက္စီး ျပိဳင္ကား ျဖစ္ျပီး ကာလတန္ဖိုးကေတာ့ အေမရိကန္ေဒၚလာ ၁သိန္း ၃ ေသာင္း ဝန္းက်င္ လို႔ ခန္႔မွန္းထားၾကပါတယ္။ ၂၀၁၃ ႏွစ္ကုန္ပိုင္းမွာ ျဖန္႔ခ်ိမွာ ျဖစ္ျပီး ျမန္မာျပည္သာ တကယ္ေရာက္ လာႏိုင္မယ္ဆိုရင္ အနည္းဆံုး သိန္း ၈ေထာင္ေလာက္ ေပါက္ေစ်း ရွိမယ့္ ကား ျဖစ္ပါတယ္။
--
Ref: slashgear
Aung Kham (TSJ team)
credit to >>> TechSpace Journal
0 comments:
Post a Comment